Olen pyrkinyt manaamaan tällä aavetarinalla esiin erään aatteen hengen,
joka ei saa suututtaa lukijoitani
sen enempää itseensä, toisiinsa, jouluun kuin minuunkaan.

Kummitelkoon se lempeästi heidän kotonaan,
älköön kukaan sitä karkottako.


Uskollinen ystävänne ja palvelijanne,

C.D.


Joulukuussa 1843.

maanantai 1. joulukuuta 2014

Ruoka-aakkoset: I


Imelletty perunalaatikko Ei todellakaan ole minun juttuni lämmössä "kypsytetty" perunamuusi. Mutta koska muut pitävät, niin tätäkin löytyy joulupöydästä.

Intialaista ruokaa ehdoteltiin. Olen muutaman kerran käynyt intialaisessa ravintolassa, mutta se ei vaan ole minun juttuni. Mutta koska minusta joulun on oltava jokaisen itsensä näköinen, niin jos tuntee halua mennä syömään intialaista olen vakaasti sitä mieltä että kannattaa!

Italialainen keittiö, jota myös ehdotettiin,  on lähempänä sydäntäni. Tosin pizzasta en pidä, mutta eipä se olekaan italailaista keittiötä mielestäni, vaan pyttipannuun verrattavissa oleva jämien tuhoamistapa. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...