Olen pyrkinyt manaamaan tällä aavetarinalla esiin erään aatteen hengen,
joka ei saa suututtaa lukijoitani
sen enempää itseensä, toisiinsa, jouluun kuin minuunkaan.

Kummitelkoon se lempeästi heidän kotonaan,
älköön kukaan sitä karkottako.


Uskollinen ystävänne ja palvelijanne,

C.D.


Joulukuussa 1843.

keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Musiikkivideoista

En pidä musiikkivideoista.

Noin, nyt sekin asia on tunnustettu. Minä tykkään kuunnella musiikkia, en katsoa sitä. Haluan luoda omat mielikuvani ja tehdä oman elokuvani musiikille. Muistan kun aloimme seurustella mieheni kanssa, heillä oli taloyhtiössä katolla joku ihmeellinen lautanen jolla sai telkkarista näkymään MTV nimisen kanavan. En nyt puhu kotimaisesta mainoskanavasta vaan samannimisestä musiikkikanavasta. Heillä sitten ihmettelin Freddyn vääntelyä mustavalkoisissa trikoissa. Musiikki oli ehdottomasti videota laadukkaampaa.

Tänään olen kuitenkin, kiitos Dahlian, löytänyt musiikkividon josta oikeasti pidän! Samalla löysin minulle aivan tuntemattoman artistin, Grammy-voittaja Colbie Caillat'in. Pitääkin tutustua tähän artistiin tarkemmin.
Kaunis nuori nainen joka osaa laulaa ja tekee vielä kaunista musiikkiakin. Tosin sen suhteen olen vielä hieman varauksellinen, olen vasta kuullut tämän yhden kappaleen, mutta se lupaa hyvää.


Suosittelen lämpimästi tätä musiikkivideota. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...