Olen pyrkinyt manaamaan tällä aavetarinalla esiin erään aatteen hengen,
joka ei saa suututtaa lukijoitani
sen enempää itseensä, toisiinsa, jouluun kuin minuunkaan.

Kummitelkoon se lempeästi heidän kotonaan,
älköön kukaan sitä karkottako.


Uskollinen ystävänne ja palvelijanne,

C.D.


Joulukuussa 1843.

lauantai 1. joulukuuta 2012

Nigellan lumoissa

Olen ollut erityisen kiltti tänä vuonna!

Ainakin voin olettaa niin, sillä kirjoitin Joulupukille lokakuussa ja olen jo saanut toiveeni toteutettua. Ihana siskoni hankki minulle Nigella Lawson: Nigella Jul keittokirjan. Minulle ei nimittäin missään tapauksessa oli riittävästi jouluisia keittokirjoja!

Tämä on aivan ihana! Reseptit ovat helppoja, ilman kaiken maailman temperointeja ym hankaluuksia. Tai ehkäpä sellaisiakin respetejä kirjasta löytyy, ei vaan ole vielä osunut silmään?

Aivan ihanaa kirjassa on, että myös joulun tähteille löytyy käyttöä. Ja löytyyhän kirjasta myös Chilihillon resepti! Mikäli halautte itse kokeilla reseptejä. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...